Header Ads

Youtube Minecraft Kanalları İçin MC Avatar Profil

Youtube minecraft kanalları için mc avatar profil psd dosyasını sizler için paylaştım 
Örnek resim olarak yukardaki resme bakabilrsiniz videoda kendim yaptım videomu izleyip sizde bunun gibi tasarımlar yapabilrsiniz.

bu konuyu yabancı bir kanalda görmüştüm türklerinde işine yarayacağını düşündüğüm için böyle bir video çekip websitemdede paylaştım.nasıl editlenir 2 defa anlattım farklı yapmanız için Videoda söylememişim eyer benim gibi efekt vermek istiyorsanız 

Google'da Color Corrections yazarak bulabilirsiniz ve yahut illa benim kullandığım dosyası istiyorsanız google'da onur design exclusive pack diye aratırsanız indirip yapabilrsiniz neyse videomuza geçelim.



Bu konuyu ben farklı bir bloğumda paylaşmıştım baya bir zaman olmuştu hatta bu konunun videosu bile var onuda paylaşacağım.Bu tarz paylaşımı oyun severler için yapıyorum.


MC Avatar PSD Dosyasını İndir 


1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.